Sunday, September 26, 2010

malacca day out

ari isnin pagi 20.9.2010
gerak la aku ke melaka..
tumpang incik kawan..
trus g jumpa lecturer then mintak sign sume..
pas2 aku lepak uma kawan aku sna..
si adek nemo..
tido c2 utk mlm itu..hee~

then ptg tu aku bgn g braya uma kecik..
die bru blik keja..
slekeh2 trus g braya..
bgn tido gosok gg bjalan kaki ke uma kecik..
sb dekat je uma die ng kawan aku..
pas2 blik dkt mgrib gak la..
mndi sume..
then siap2 nk kua,.
mlm nh mmg best..
da lama xlepak ng kawan2..
dapat kua lagi nh mmg terbaek la..
kami g tgk wayang..
cite PIRANHA..
g pn da lama gila aku xtgk wyg..hee~
blik singgah KS..
sini la tempat nya di mana ad MEE goreng yg sgt sedap..
then blik uma..
esok tu da gerak blik kl..
seyes ly mmg rindu melaka,,
sgt byk kenangan c2..uhu~
nk dtg lagi la len x..ehe~


nga tunggu mee goreng sampai..ehe~

No comments: