Sunday, September 26, 2010

jual2 di pekan rabu

asal musim perayaan je, aku mesti akan tlg abah aku niaga..
bertapak di pekan rabu..
2 ari sebelum raya..ehe~
sonok sebenarnya bniaga nh..
dwet pn byk..ehe~
tambah2 mlm raya..
mmg terbaek..
siap le cuci mata..
ramai betul jejaka2 hensem kacak bergaya yg datang membeli lalu blah..
yg pompuan pun apa kurangnye..
cun, meletup, sexy sume ad..haih~
mmg kurang pahala jap..
time mlm nh la nk ayat2 power sket..
plg2 japg dpt no tepon..mmg xle blah..aha~
mlm raya gak la leh tgk sesi belaga idung.. (punyalah ramai org)
jam sana sini..
polis saman sana sini..
mcm2..uhu~

tapi yang xbestnya, aku slalu terlepas nk g semayang raya..
sb ari raya aku mesti tido bgn lambat nye..haih~
maw xnya..
penat seharian berniaga then balik kul 4-5 pagi..
cne la aku nk bgn awai..ehe~
then, 1st day raya ja mseti pas aku g ziarah kubur jap then tido..
mlm bgn bru truskan aktiviti apa yg ptt..aha~
tapi 2la..
abah aku ckp, nh last kami beniaga..
pas nh die nk open da tapak tu..
die da xnk bniaga lagi..
bak kata abah aku .. "anak2 da keja"..
lalu aku pun bercakap..
"incik abah, bo mana keja lagi"..uhu~
tapi da die ckp xnk jual da aku pn xd hal la..
tp kalo die rasa ubah at nk jual, aku pun xd hal..
aku slalu je ad utk beniaga..ehe~
dats y i luv bisnes..
then napa la aku amek engineering..aha~


awai2 bukak tapak..
snap pic jap..haih~



inilah tapak jualan + brg2..
paling depan..


bergedix lagi..ehe~
tatkala tiada kastemer..


ng si adik..time xd org lagi nh..xbz pn..


mlm raya..
snap pic curi2..
sb takut abah marah..
baju ijau adalah si adik yg sgt rajen menjual..


si adik berbaju coklat nga serve kastemer..


si kembar berbaju itam..
turut bz melayan kastemer..
ini adalah tatkala sesi belaga idung berlaku..
ramai betul..


sume ad pic serve kastemer..
then mana aku??
jawapan nya adalah..aku si cashier..
dok kat kotak dwet..
asal adik2 aku penat..
aku lak yg g sana..ehe~


berkepul2 aku gulung..
tinggal ini je..
yg len incik toke da amek..uhu~
nh pn xcukup nk wat byr muke incik LC..haih~


nh da last2 da..
(muka penat yg gumbira)

tinggal bpe ketul jek kek nk jual..


No comments: