Saturday, October 23, 2010

aku mati dengan ayat

Entry perasaan ke jiwangan da kembali…

Untuk kali ini,

Aku akan selalu mati dengan ayat..

Ayat yang membuatkan aku mati untuk terus berfikir..

Ayat yang sebenarnya tersangatlah mengguris hati dan perasaan tapi aku abaikan..

Tema hidup sekarang keseronokan..

Bukan kesedihan lagi..

Aku da terlampau banyak sangat bersedih..

Bersedih sebab orang lain dan orang sekeliling..

Bersedih untuk orang yang aku sayang tapi tak sayang aku..

Then now..abaikan je sume2 tu..

Cakap je satu ayat power,then aku akan stop berfikir untuk seterusnya..

So, kepada sapa2 yang tak nak aku salah paham kea pa ke, cakap jela ayat2 power ye…

PEACE NO WAR


jiwa setenang ini.. :)

(from google)

2 comments:

Silentwolf87 said...

ayat power-?

lala seyons said...

bukan saja power, malah terbaek la..
xpe..jnji da mati pun ayat tu..ehe~