Thursday, September 30, 2010

kuala perlis

b4 g kuala perlis td aku g proton edar jap..
nk tnya sai nk bli keta..
tp bukan aku,.
cik kembar..ehe~
die suh aku tnya skim siswazah,,
lalu aku pun pegi la sejurus slepas bli tiket bus..

ok..smpai je proron edar, aku tgk kaunter dgn harapan ad org serve..
mmg sial aku tgk mamat2 xnk serve..
sek bek ada akak siti nama diberi..
die la yg serve aku..
aku ckp aku nk tnya sal keta sket..
adik aku nk bli..
muka lagi la tercengang..
aku pun plek..
napekah??

mau xnya..
masing2 ingt aku ni budak belasan tahun..
pas2 ckp lak adik aku nk bli keta..
lagi la..
aku da belasan,,
adik aku lak umo bpe??uhu~
last2 da sembang bru taw..uhu~
ttbe perasan muda jap..ehehe~
skim nh ok gak..
xya downpayment..
tp 10 tahun..uhu~
pas da tnya, aku pun roger cik kembar..
t die decide la cmne snirik..uhu~


kononnya keta ini la..uhu~


then, kuala perlis...
tempat yg penuh kenangan..
kenangan indah..
aku ng die dahulu..
asal date je dtg cni..
ad prob dtg cni..
tgk laut rasa tenang..
tp kalo lemas risaw gak..aha~
aku xeti brenang..huuu~
tp itu sume kenangan da..ehe~


esok pg da nk gerak g kl..
jd last day nh sj jln2..
then ter pk nk g kuala perlis..
lama gila xg..
lapa sate itu..


sate2 ini..
murah btul sini..uhu~



mak cik yg nga masak pun aku amek gak..ehe~

tgh layan sosej..
besar..
mmg terbaek..uhu~



then da kul 5 lbih pun..
da lewat..
tp still nk pegi..ehe~
blik mgrib gak la,.
mau xnya..
sibuk sgt nk bgambar..
kena bising jap oleh incik abah n mak..uhu~


uhu~


pose jap..bru lepas turun batu2..


yo!


candid konon..haih~


aduh..tpijak kulit kerang..haih~
konon jek..



pic nh diambil menggunakan S312 but very stylo aku rasa..ehe~






No comments: