Saturday, August 21, 2010

keliling aloq staq

Kata ja lahir anak jati kedah..
pdhal kalo tnya sai kedah byk aku xtaw..
bhasa dia ja yg aku taw..ehe~
jd smlm nk jd cita,lepas bh intview aku blik,then kwn2 aku ajak kua..
aku, lani n ijik je yg kua..
si pujan btul2 cbuk..
byk btul serondeng tempahan di musim raya nh..uhu~
awai2 p soping jap kt incik tesco..
pas2 da blur..
xtaw nk p mana da..
mkn da minum pn da.. (xpose..ehe~)
seb bek la ad incik CEMRe..
sb kwn2 aku nh jenis ska wak cmre cnggih2..
jadi apa lagi..
sesi fotografi pn dimulakan..ehe~
awai2 nk p begambar di dataran depan msjid zahir..
c2 sgt santek..
tp pns gila..
lalu kami pn p la sungai cali dulu..

----------------------------------------------------------------
SUNGAI CALI
----------------------------------------------------------------

nh 1st time aku taw ad tasek nh dlm aloq staq..
tmpt die spatutnya mnarik..tp....
sb xdijaga ng rapi..
jdlah xmnarik..
tp masih xbesalah utk bergambar.. :)


pose sopan jap..


aku ng ijik


bergedik bersama lani


da kt incik myvi nk gerak p destinasi len lak

-----------------------------------------------------------
UMA KELAHIRAN TUN DR MAHATHIR
-----------------------------------------------------------

pas2 p uma Tun Dr Mahathir..
lagi cantek c2..
byk uma2 lama..
n yg pntg masuk FREE..ehe~


si serabut adalah cik puan seri rambut,,bkn saya..ehe~


bukti..di batu bersurat..inilah kediaman nye Tun..


ini rumah ape ntah..lupa nama..


dis the real 1..mmg oldskul la..


bergaya sopan lagi..


xcited bukak tingkap uma lama..rindu lak rs nk blik kg..


2 gadis rupawan..



si die ini bersama radio lame..


melukut di tepi tangga..


penatnya menarik incik bukan beca..lupa nama lagi..haih~


i like dis!


mmg trasa dok atas kayu..(pdhl mmg kayu pn..ehe~)


jiran sbelah tu namanya ah Neo..ehe~


gila gedik si ijik nh..;p


di cermin..


replika tong padi..


sy sgt suke duduk sini..

------------------------------------------------------
DATARAN MASJID ZAHIR
------------------------------------------------------



then last bru g bergambar kat dataran dpn masjid itu..
da xpanas..


sini santek..


trasa cm model jap..


nmpak gak incik keta myvi putih itu..tp sy rindu myvi putih JKY..uhu~


sweet..


di gerbang putih..


si kelawar nk terbang ke masjid..


muzium hijau kunin..


dapat juga akhirnya duduk bergambar di sini..impian tercapai.. ;*


last pic 4 d day.. muah3..

mmg seronok btul sesi hari ini..
lpas nh nk kena pk port baru utk bergambar lak.. :)




4 comments:

As said...

wah incik lala...posing sakan noo...huuu..

lala seyons said...

sonok2..t jom r mai cni kita p jalan2 cm nh..best oo... :)

semut said...

aku rs mcm nk bergambar kat snla.....

semut said...
This comment has been removed by a blog administrator.